Wedstrijdverslag Enschede Lions 2 vs Thor Amsterdam

Eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen voor Lions 1 in de tweede divisie!
Hoger niveau, een paar nieuwe spelers erbij en ook wat spelers verloren dus effe aftasten hoe we als team gingen presteren de eerste wedstrijd.

We begonnen eigenlijk redelijk goed aan de wedstrijd en kwamen ook op 1-0 voorsprong, maar na een minuut of 8 ontstond er alleen maar constante chaos en dit zorgde er ook voor dat we snel op achterstand kwamen te staan, namelijk 1-3.

We maakten nog wel 2-3 door een mooi doelpunt van onze nieuwe aanwinst Alex maar we kwamen gewoon niet meer terug in de wedstrijd en de achterstand werd alleen maar meer, namelijk 2-5.
(Wel door wat discutabele beslissingen van de arbitrage maar goed, we kunnen onszelf ook genoeg aanrekenen)

We hebben de derde periode nog wel hard gewerkt om terug te komen in de wedstrijd maar het mocht niet baten. Eindstand 3-6