U11/U9 Thuistoernooi – Groningen en Heerenveen

U11/U9
Weer een mooi thuistoernooi, tegen Groningen en Heerenveen!

U9 had het wat lastig soms, terwijl het U11-spel langzaam aan meer vorm krijgt: posities, passen, etc.

..en een shout-out naar penalty-killer Lex!!
Holy mac wat ging’ie lekker: geen één van de drie de penalty’s tegen onze U11 gingen er in, en dan nog alle andere saves!!

Uitslagen:
U9
6-0 verloren van Heerenveen
2-1 verloren van Groningen
3-0 verloren Heerenveen
3-1 verloren van Groningen

U11
1-1 gelijk tegen Heerenveen
1-0 verloren van Groningen
2-2 gelijk tegen Heerenveen
3-0 verloren van Groningen

..en debutante Maeve ging, met maar drie sessies ijshockeyschool onder de riem, lekker bij U9! 💪🏻💪🏻