(Foto: Maarten Bolt)
Onze U11 speelden in- en tegen Utrecht en tegen de Alcmaria Flames, en slechts vijf U9 spelers die kant op ook: Jim, Lucas, Silas, Desten en Victor 👍🏻👍🏻
Maar samen met 3 U9 leenspelers van Utrecht en 2 geleende goalies hebben ze flink huisgehouden daar!
De leenspelers zaten in 1 lijn samen met Jim. De andere lijn was dus een volledige Lions lijn.
Wedstrijd 1, tegen Alkmaar:
In de eerste minuut van de wedstrijd maakte Victor, na net terug te zijn gekomen van een blessure, de openkngsgoal. Niet veel later maakte Lucas de 2e goal. Alkmaar maakte toen de 2-1, waarna Victor de 3-1 binnen schoot.
Alkmaar kwam nog terug naar 3-2, maar de eerste wedstrijd was daarmee binnen 👌🏻
Wedstrijd 2, tegen Utrecht:
Een super spannende wedstrijd. Onze leengoalie van Alkmaar was al in de 1e wedstrijd geblesseerd en had dus moeite met vallen. We kwamen al snel 2-0 achter. Na 2 goals, 1 van Lucas en 1 van Victor, was er weer vertrouwen. We kwamen zelfs 3-2 voor, maar kregen een penalty tegen. Het werd 3-3 en ook nog 4-3. In de laatste minuut stonden de leenspelers en Jim op het ijs en die wisten nog 2 goals te maken.
5-4 gewonnen.
Het was alsof ze net de finale van een belangrijk toernooi hadden gewonnen, zo blij waren ze.
Wedstrijd 3, tegen Alkmaar:
Hier kan ik kort over zijn. Alkmaar kon niks meer inbrengen tegen de ontketende Lions. Wedstrijd eindigde in 6-0 winst. 💪🏻💪🏻
Wedstrijd 4, tegen Utrecht:
Weer een super spannende wedstrijd. Het werd 2-0 en daarna 2-1. Toen mocht Lucas een penalty nemen die hij keihard in de rechter bovenhoek plaatste. 2-2. Direct daarna vergat Lucas (waarschuwing uit blijdschap) te wisselen. Penalty tegen, maar deze werd gemist. 2 minuten voor tijd maakte een leenspeler de winnende treffer. 3-2 gewonnen!
U11 ging vandaag -zonder uitzondering- vol gas, en hielden goed hun eentje-voor-de-goal-(zowel bij aanval als verdediging)-regel in de peiling.
Máárrr: met name Alkmaar had geen pannekoeken meegenomen, waaronder een paar solisten die óók nog met scherp schoten.
Eerste wedstrijd tegen Alkmaar met 3-2 verloren, maar een last-second penalty voor ons, waar geen -vuile- tijd meer voor was, werd doorgeschoven naar de tweede ontmoeting: en die ging er daar ook in, dus wij op de bank telden deze wedstrijd als 3-3 😁
Tweede tegen Utrecht net ff verloren, maar we voelden dat er meer in zat: 3-2
Toen trokken de scherpschutters van Alkmaar de registers open: 6-3
Laatste wedstrijd tegen Utrecht liep alles aan onze kant op rolletjes: goed samenspel, hárd schaatsen en fel op de puck: Utrecht kwam er niet meer aan toe 👍🏻 0-3 voor ons!!!
Gaat echt steeds beter bij onze jeugd 👍🏻👍🏻👍🏻
