De wedstrijd begon direct al heel fanatiek van beide teams. We konden merken dat we gewaagd waren aan elkaar.
De eerste periode werden er enkele penalty’s uitgedeeld omdat er af en toe best ruig gespeeld werd. Iedereen was bloedfanatiek
.
De tweede periode zijn we ingegaan met een goed gevoel dat we nog wel eens zouden kunnen winnen. Iedereen werd door coach Daryn gemotiveerd en we gingen met volle moed het ijs op.
We werden tijdens het spelen ook ondersteund door Mete, hij gaf iedereen veel goede tips. Het werd een periode met snelle wissels en een goed samenspel. We sloten af met een achterstand van 2-3.
In de kleedkamer het een en ander besproken dat het goed ging en probeer zo door te gaan.
We gingen de derde periode sterk het ijs op en kwamen terug met 3-3! Het was enorm spannend!!
In de laatste 2 minuten wisten de Studs helaas een voorsprong te behalen van 3-4. Iedereen baalde hier natuurlijk enorm van, dus hebben we besloten een goalie pull te doen. Hier hebben we echt gestreden met 6 man op het ijs, maar helaas mocht dit niet meer baten.
Ondanks het verlies hebben we met elkaar echt een hele leuke wedstrijd gespeeld waarin af en toe ook wat meer fysiek contact was, maar waarin je kon merken als we vaker zo spelen dat we grote kans hebben om wedstrijden te kunnen gaan winnen.
