WEDSTRIJDVERSLAG SLAPPING STUDS 2 – ENSCHEDE LIONS 3

(Tekst: Maarten Bolt, Foto: Tomas Rikkerink)

Mijn allereerste ijshockeywedstrijd ooit: Slapping Studs 2 tegen Lions 3.

De eindstand? 1–9. Oftewel: we hebben ze flink laten zweten… nou ja, vooral ik zelf🤪

Persoonlijk had ik twee grote uitdagingen: het tempo van de wedstrijd, én over de boarding springen bij de wissel.

Die boarding won vaker dan ik, maar hé, details.
Verder was het een heerlijke wedstrijd met veel goals en genoeg chaos op het ijs.

Hoogtepunt van de avond: Bas, die zijn eerste penalty pakte na een keurige, ouderwetse beuk.

De scheids was minder onder de indruk dan wij.

Kortom: gewonnen, veel geleerd, hard gelachen en vooral zin in de volgende! 🏒😆