U9 WEDSTRIJDVERSLAG

Het laatste mini toernooi van het seizoen was vanochtend weer ouderwets gezellig. Leeuwarden en Groningen waren op bezoek.

U9 speelde vandaag met:
Jesse (goalie), Amber, Daan, Desten, Jim, Joel, Lucas, Maeve, Silas & Victor, waarbij Jim en Lucas afwisselend 2 wedstrijden bij U11 hebben meegespeeld zodat U9 twee volle lijnen en U11 wat extra handjes had.

1e wedstrijd tegen Leeuwarden: er werd goed gespeeld, maar net dat tikje extra zat er niet in, waardoor er ondanks een mooie goal van Joel met 7-1 verloren werd.

2e wedstrijd tegen Groningen: waar we het normaal altijd goed doen tegen Groningen was ook nu de spirit nog niet helemaal terug. 6-1 verloren, dus Groningen blij (komen ze volgend jaar tenminste weer terug, dus wellicht ook een tactische keuze van U9 😉)

3e wedstrijd tegen Leeuwarden: na een korte pauze, zonder donderspeeches, maar met wat tactische tips, was U9 weer helemaal terug. 3-3 gelijk gespeeld, met mooie goals van Lucas en Joel en ook goede saves van Jesse.

4e wedstrijd tegen Groningen: U9 zoals we ze kennen! 3-1 gewonnen! Iedereen zette zich super in! Goals van Lucas, Joel en Victor. Een mooie afsluiting van een prima hockey seizoen waarin alle U9 spelers enorm gegroeid zijn in het spel en we gelukkig ook weer wat nieuwe spelers mochten verwelkomen!